úterý 20. září 2016

... včerejší den ...

celý den pršelo. Bylo učebnicově sychravo, ale jinak náááádherně. Byly jsem domluvené s maminkou od Emilky, že si uděláme den bez dětí. Než jsme zašly na polévku, nakoukly jsem do Second Handu odkud mám 6 úlovků za 60,-Kč, něco k nošení, něco k recyklaci. Pak jsme pokračovaly polévkou v Polívkárně ...


... obě fotky jsou z FB Polívkárny. V době, kdy jsme tam byly bylo hodně plno, nešlo fotit a taky jsem nechala foťák doma. Další fotky jsou už z mého mobilu, proto ta horší kvalita ...


... dala jsem si drůbeží vývar a domácí housku ...



... a pokračovaly jsme mega Latté Macchiatem s mini větrníkem v Pikolo kafe ...


... a ginem s tonikem ...



... když jsme odcházely pípla mi sms, že si můžu vyzvednout balíček z Bella Rose - krásné zakončení holčičího dne, protože to co přišlo je růžové :-)) ...

... hezký podzimní den ...

6 komentářů:

  1. Zni to jako bajecny den:-), krasne jste si to uzily. Mej se prima i dnes. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, bylo opravdu fajn :-) Tobě taky prima den D.

      Vymazat
  2. Gin s tonikem provázel celou naši dovolenou na Ibize :) teď ho nějakou dobu asi pít nechci - tedy ten tonic ;) Ale to kafíčko bych si s chutí dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já po tom našem pobytu zatím nechci špagety a špenát :-))

      Vymazat
  3. Pekne ste si to holky užili. Majú pekné menu v polívkárne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, užily :-) A menu je i výborné! Už se těším, až tam zase zajdeme. D.

      Vymazat