středa 27. července 2016

... po třetí ...

v Luhačovicích. Cestou jsme se stavili nedaleko Valašského Meziříčí na malé přehradě Bystřička ...


... je tam klid, potkali jsme pár lidí. K rekreaci ji využívají už jenom skalní. Svou slávu má za sebou, ale dýchá tam atmosféra z časů její výstavby (1912) ...




... v Luhačovicích jsme byli na stejných místech jako posledně, ale povedlo se mi nakouknout do recepce hotelu Palace. Stavby a celé období dvacátých a třicátých let minulého století mě přitahují jako magnet. Možná proto mám Luhačovice tak ráda. Atmosféra té doby tam je na každém kroku. Představuji si, co bych asi měla na sobě oblečené já. Určitě krásné elegantní šaty, rukavičky, klobouk, kabelku a dlouhé náušnice, které by vykukovaly z pod vlasů, seděla bych v kavárně a popíjela kávu se šlehačkou, chodila po promenádě :-)) - konec snění, jdeme do hotelu ...








... doba první republiky byla určitě noblesní, ale v těch elegantních šatech muselo být taky hodně vedro, tak jsem asi ráda, že jsem v nich tentokrát být nemusela. Bylo těsně pod 30°C ...


... výstavba naproti hotelu se mi moc nelíbí ...


... ale budova pošty na druhé straně ano ...


... návštěvu jsme jako vždy zakončili kávou. Byla letní, se zmrzlinou ...


... poslední dobou se mi při focení stává, že mi vleze nebo vjede něco do záběru. U kávy to byl pán s kolem (je schovaný za kávou), u hotelu jsme čekala až všichni odejdou a přijelo auto. Stává se vám to taky? ...

... děkuji za návštěvu a přeji hezkou středu :-) ...

2 komentáře:

  1. Dobu prvni republiky mam take rada a rada koukam na filmy z te doby:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty filmy jsou nádherné, taky na ně koukám :-) D.

      Vymazat