pondělí 2. května 2016

... Vítkovice ...

... tradičně na 1.máje mívají Den otevřených dveří. Pro letošek jsem vybrala bývalý závod 3 - těžkou mechaniku, dnes asi VÍTKOVICE HEAVY MACHINERY a.s. (nejsem si tím úplně jistá, proto asi) ...


... po pravé straně od vrátnice je budova nového ředitelství Vítkovic, tam jsem chvíli pracovala a chodívala jsem tam jako malá do kanceláře za maminkou (mohla jsem tam psát na stroj, to bylo něco!! :-)) ...


... budova je bez zásahů, tak jak ji v sedmdesátých letech postavili a asi je to dobře, více o ni tady ...


... po zapsání na seznam návštěvníků jsme zašli pro balónky a pak už na prohlídku provozů ...










... Bertík všechny šroubky přišrouboval na první pokus ...


... venku měly děti malý program ...


... mně se líbily tyhle záhonky ...


... v nové hale byla ukázka kalení oceli ...







... a teď hlavní důvod, proč jsme šli právě tady. Chtěla jsem trochu zavzpomínat. V téhle budově se odlévala ocel a byla v ní i malá konstrukční kancelář, ve které jsem po škole pracovala. Bylo to moje první pracovní místo. Tenkrát vyšlo nařízení, že noví zaměstnanci, kteří nastupují po škole musejí jít do provozu. Původně jsem měla nastoupit do konstrukce v budově nového ředitelství. Psal se rok 1988. A po revoluci mě šoupli na to nové ředitelství :-) ...



2 komentáře:

  1. Urcite hezke zpestreni nejen pro Bertika, ta nostalgie, ze? Mam to tak vzdy, kdyz se vracim do rodneho mesta, takze chapu:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem se Bertíka zeptala jestli se mu to líbilo, řekl že ne :-))) Ale já jsem ráda, že jsme tam šli, bylo moc fajn a hlavně to vzpomínání, to bylo hezké. Taky hezký den. D.

      Vymazat