sobota 21. května 2016

... háčkované košíky ...

občas mě to popadne a potřebuji něco dělat rukama. Uvažovala jsem o sáčku Uashmama, na přenesení drobností na balkón. Odradila mě ale cena a napadlo mě, že háčkovaný košík by bylo skvělé a hlavně o hodně levnější řešení. A když na minulý víkend hlásili deštivé počasí, zajela jsem v pátek koupit příze a začala jsem háčkovat ...



... jsou dělané dvojitě, tak to šlo celkem rychle. Šedý budu využívat na ty nezbytnosti jako je krém na ruce, jelení lůj a kapesníky, které potřebuji mít stále po ruce a nikdy na tom balkóně se mnou nejsou ...



7 komentářů:

  1. Juuu, ty jsou krasne. Moc hezke, i barvicky. Tohle neumim, jsi sikula. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, jsou moc krásné.Neměla byste návod na háčkování? Děkuji moc.Míša Holubová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji, zkusím ho během týdne udělat :-)

      Vymazat
  3. Děkuji, budu moc ráda. Míša H.

    OdpovědětVymazat
  4. Báječné košíčky, těch není nikdy dost! Já na ně spotřebovávám kousací příze, co už se na nic nehodí :o)
    Hezkou slunečnou neděli!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky dobrý nápad jak zužitkovat kousací příze. Ať dělám co dělám, vždycky se nějaká objeví. Taky přeji hezkou sluníčkovou neděli :-)

      Vymazat