pondělí 30. května 2016

... pilea a pivoňky ...

vůbec jsem tomu nechtěla uvěřit, ale usmálo se na mně štěstí a vyhrála jsem na blogu jane33 Pileu. Radost jsem měla o to větší, protože to bylo den před mými narozeninami :-) Jani, moc děkuji za krásný dárek ...


... dostala jsem dva výhonky. Každý jsem zasadila zvlášť, vypadají zatím skromně, ale prý je to nezmar. Koukala jsem na net jak o ni pečovat, tak nám to snad spolu půjde a bude se jí u nás líbit :-) ...


... a v pátek jsem si na trhu udělala radost, koupila jsem si tři pivoňky ...


... a takto přes víkend vykvetly ...




... a nádherně voní :-) ...

6 komentářů:

  1. Pilea je moc pekna rostlinka, at vam to spolu dobre jde, a ono urcite pujde;-), pivonky mam taky moc rada:-), ta vune je naramna. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) tržiště bude pro mě letos spása na kytičky ze zahrádek :-) Pivoňky po třech dnech jsou zatím ok. Pileu jsem vůbec neznala, tak uvidíme. Hezký den D.

      Vymazat
  2. Danko, tak pokud se ti rozroste, tak bych se postavila do řady. :-) Já jsem si jednu koupila a nějak jsme to spolu nezvládly a tak čekám, až ji eshop naskladní a dám druhý pokus :-). Jedna sophora se mi také poroučela a teď mám tady dvě. Jedna už jen stojí a nic se neděje a ta druhá... no, nevím, jestli je více nových lístků nebo těch, co schnou. Možná, že ten náš panelákový západ pro všechny rostliny není. Jak se daří tvé sophoře. A jestli máš nějaké fígle...:-)
    Jinak opožděně vše nejlepší k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) dobře, budu na Tebe s Pileou myslet, zatím je ve stejném stavu, jak jsem ji zasadila :-)) a Sophora se mi taky zatím jeví zeleně. Tu minulou jsem dala doprostřed místnosti, ale nemyslím, že tam trpěla nedostatkem světla, spíš to byl špatný kus, usychala od začátku. Ta nová zatím vypadá zeleně, je na okně, občas spadne lísteček. Musela jsem ji i jemně osprchovat, nějaký pavouček se na
      ni vyřádil. Děkuji za přání :-) D.

      Vymazat