neděle 21. července 2019

... po třech letech, den čtvrtý ...

začala jsem vitamíny, bylo to potřeba …


… opět blbinky, opět v tramvaji …


… tady jsme si udělali hygge chvilku pod komínem …




… jediná známá osoba, kterou jsem vyfotila. Ty ostatní jsem si netroufla a že jsem jich pár potkala ;-) ...


… a přesun na koncert zpěvačky ZAZ …



… byl to úžasný zážitek. ZAZ byla tak dojata, že ji tekly slzy po tváři a ten hlas, ten mě dostal …




… po koncertě vyhládlo, zašli jsme na hambáče - já jsem raději zvolila grilovaný hermelín a byl výborný. Příště vím, co si mám dát - a byl na jedlém talíři ...


… závěrem jsem nakoukla na koncert skupiny THE CURE, ale nedokoukala. Všichni kolem mě nemluvili o ničem jiném (jako fakt všichni známí, kteří tam byli a podle Facebooku i ti, co tam nebyli), tak jsem si je šla poslechnout, ale tohle pro mě není. Myslela jsem si, že z Colours budu odcházet sama, ale na zastávce bylo plno, což mě trochu uklidnilo, že fakt nejsem divná, když tam nejsem, že se mi jenom líbí něco jiného … 



… zážitky a vše kolem Colours se ve mě mísí. Byl to úžasný tok pozitivní energie. Kdo přemýšlí, jestli by měl nebo neměl přijet - tohle se musí zažít, jinak člověk neví o čem je řeč. Na to, že je mám těch 18 let doslova pod nosem, jsem byla podruhé a věřím, že ne naposled :-). Jenom bych se měla lépe připravit v tom, co chci vidět - zase jsem to neudělala a pár nádherných koncertů mi uniklo, protože jsem nevěděla kdo vystupuje, pak jsem šla náhodou kolem a žasla jsem …

… mějte se krásně, ještě mám pár fotek industriálu - bude ještě jeden příspěvek ;-) …

Danka

6 komentářů:

  1. Na industriální fotky se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, na colours jsem nikdy nebyla, ale moc se mi líbí to prostředí, když jsem v Důlní oblasti byla na před pár lety na exkurzi, úplně mě to nadchlo a foťák jsem prakticky nepustila z ruky! H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teprve podruhé ;-) To se musí fotit, jako ta panoramata v Alpách ;-) vlastně to jsou taky panoramata Hezké dny Hani, D.

      Vymazat
  3. Měla jsi krásné odpoutání od všednosti dní a užila sis to. A to je dobře.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat