úterý 18. června 2019

... plážová ...

spíchla jsem si letní tašku ...


... a za všechno může jedna náhodná návštěva Globusu a koupě plážové tašky, do které jsem se zamilovala na první pohled ...


... to mě inspirovalo k ušití obdobné, jednobarevné ...


... s menší ozdůbkou ...


... tu jsem chtěla původně vyšít rovnou na tašku, ale pak mě napadlo, pro případ, že by se mi  ozdoba přestala líbit, ji udělat takto ...


... vnitřní látku pomohl vybrat Bertík z domácích zásob. Baví mě nakupovat látky a občas nějakou koupím jenom proto, že se mi líbí, ale vůbec nevím co s ní, což se teď hodilo ...



... jestli bude stále takový hic, určitě se obě budou hodit ...

... přeji krásné letní dny ...

Danka

12 komentářů:

  1. Dani, super, a ta lodka je bezva napad!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Danka,
    dobrý výber a obe tašky sú super. Je ťažké ju ušiť? Chystám sa na tašku už dlho, len neviem, či zvládnem aj z vnútornou látkou... a lodička je "čerešnička na torte".
    Tak pekné, teplé dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, myslím, že tašku není těžké ušít. Jako dno je udělaný ovál a na to přišitý kus rovné látky. To dvakrát, vnitřní díl vyztužený vlizelínem, sešito a přišité uši ;-) Zkuste z nějaké levnější látky, nebo ze zbytku, kdyby to nevyšlo, ale myslím, že pokud trochu umíte šít, že to zvládnete. Hezké dny D.

      Vymazat
  3. No to víš, že se Ti budou hodit. Obě jsou moc hezké.Ten Tvůj nápad ozdoby na volno nemá chybu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodí, obě a jak !!! :-) Děkuji Hani, hezké dny D.

      Vymazat
  4. Pěkný nákup i vlastní výroba.

    OdpovědětVymazat
  5. Dani, já se zrovna chystám na koupi nové plážové tašky, děkuji za inspiraci :-) H.

    OdpovědětVymazat