úterý 2. dubna 2019

... ze sobotního výletu ...

po pár víkendech strávených doma - ne, že by mi to vadilo, ale vyjet na chvíli na hory a nadechnout se jiného vzduchu je moc super ...


... chvíli jsem se procházela a chvíli seděla na lavičce a kochala se panaromaty ...


... hrad Hukvaldy ...


... hřeben Pusteven a Radhoště ...


... v pozadí Lysá Hora ...


... na závěr Bertík vylezl na strom. Ono to není vidět, ale nebyl tam sám. Tatínek dával pozor kam šlape a radil mu. I na oči musel dávat pozor, aby nenarazil na nějakou větvičku. Já jsem jenom fotila a líbilo se mi, jak tam chvílemi není vidět ...










... a málem bych zapomněla na bzučící strom, neskutečné kolik tam bylo včelek ...



... všem přeji krásné dny ...

Danka

12 komentářů:

  1. Bertík jes právný kluk a ti musí umět lézt po stromech. Mně oby ovšem ten strom zničil - mám pylovou alergii, takže mi stačí jít kolem... Jinak krásné počasí a krásné výhledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten strom, na který lezl, ještě nekvetl. Ten kvetoucí a bzučící byl jinde ;-) Byl to fajn den. Hezký víkend Stáňo, D.

      Vymazat
  2. Danko, tedy to je výška! Bála bych se, ale ke klukům to patří, Bertik je šikulka. Máte tam moc krásný kout přírody.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Beskydy jsou moc krásné. Bála jsem se, ale nesměla jsem to dát najevo, aby nezpanikařil. On ten strom byl dobře na lezení stavěný a pevný a on je opravdu lezec odmalička. Hezké dny Petro, D.

      Vymazat
  3. Bertík je odvážný šikovný kluk !!! Tvoje foťákem zachycené výhledy do dálky jsou moc pěkné.
    Hezké dny, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Ono se to fotí samo. Krásný víkend D.

      Vymazat
  4. Ty dny jsou ted krasne, uzivejte, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tohle počasí mám ráda. Krásné dny Marci, D.

      Vymazat
  5. Krásná fotoreportáž se stromolezcem:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Dani, Bertík je správný kluk,vylezl pěkně vysoko. Ale jak mu to šlo dolů, nahoru to jde lépe, nebál se slézt? A tatínka na žádné větvi nevidím, jsi super fotograf. .o)
    Přeji krásné jarní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, vylezl. Dolů to šlo jak píšeš o něco hůře, ale zvládl to. Tatínek není v záběru ;-) Hezké dny Dášo, D.

      Vymazat