úterý 23. dubna 2019

... hrubý svetr ...

nevím sice kdy se dostanu k tomu ho nosit (jednou jsem to zvládla) a než jsem ho dopletla máme skoro léto, ale musela jsem ho mít ...


... velký hrubý těžký svetr. On jeho čas zase přijde ...


... a když to pletení je terapie a té není nikdy dost!! ...


... pletu dál :-) Přeji krásné dny ...

Danka

20 komentářů:

  1. Určitě si ho občas oblékneš. Byla by škoda ho nechat jen tak viset na ramínku. Zrovna dnes u nás tedy žádné velké teplo není a takový dlouhý-moc pěkný- svetr by byl jako dělaný :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ho dnes nakonec oblékla a bylo to super :-) Hezké dny Hani, D.

      Vymazat
  2. To sis ale docela mákla, Dani. Muselo to být hrozně těžké na ruce. U nás bys ho dneska oblékla, fouká hrozný vítr.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dnes jsem ho oblékla. U pletení mi těžký nepřipadal, ale potom při sešívání ano. Krásné dny Jindro, D.

      Vymazat
  3. Danko, neboj myslím,že nezůstane zahálet takovej krásnej kousek. Obdivuji tvou práci, máš jedno oko jako druhé. Mají přijít chladnější dny,tak ho vyvětráš. Zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska se větral :-)) Děkuji Hani, krásné dny D.

      Vymazat
  4. Danko, tak ten je božský, tekový kousek bych v šatníku hned uvítala!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Petro, přišlo to rychle - nápad, koupě vlny a uplést :-)) Krásné dny D.

      Vymazat
  5. Jsi sikovna, Dani, tak at mas na tu svou terapii co nejvice casu. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdysi jsem pletla svetr pět let :)) Raději jsem pletla na děti, když byly malé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) na kluky mě to taky bavilo, hlavně ty mimi velikosti ;-) hezké dny D.

      Vymazat
  7. Danko, je pěkný. A jeho čas ještě myslím přijde - nejen dneska. Na víkend to taky nevypadá na vedra;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo, asi se opravdu ještě bude hodit ;-) Krásné dny, D.

      Vymazat
  8. Danko, svetro kabátek je skvostný, ale bolí mě ruce, jen se na něj dívám.
    Musela to být práce...ale vážně se povedl. A neboj, jeho čas určitě ještě přijde i letos na jaře.
    Měj se moc fajn i po svátcích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Ruce nebolely, občas prsty z hrubých jehlic, ale dávala jsem si pauzu. Krásné dny i Tobě D.

      Vymazat
  9. Za chvíli bude zase zima......bude se hodit:-))))
    Je povedený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) už se těším. Děkuji Evo, hezké dny D.

      Vymazat
  10. Danka
    krásny svetrík, obdivujem šikovnosť a trpezlivosť a aj farba je fajn (i keď ružová je ružová :-)))
    Verím, že ho využijete, aspoň u nás sa poriadne ochladilo...
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, mám k němu skvělou růžovou košili :-))) Krásné dny D.

      Vymazat