úterý 20. února 2018

... zeleň u nás doma ...

zjistila jsem, že jednomu náletovému stromečku, který jsem přivezla z Rakouska se u nás asi líbí. Vypustil nové jehličí ...


... při nákupu kytičky pro babičku k svátku jsem přibrala jeden hyacint. Říkala jsem sice, že je kvůli jejich vůni nebudu kupovat, ale nešlo ho tam nechat :-)). Hlavně jsem si ale chtěla koupit nevěstin závoj ...


... hyacint měl růžový kelímek, takže se k nám domů dostává zase růžová. Tato ale jenom s jemným nádechem ...


... od pátku takto hezky vykvetl. Voní, ale není to tak intenzivní jako ty v prosinci, ty musely na balkón ...


... došlo i na růžové tulipány ...




... ale minulý týden jsme s Karoline obě shodně vybraly kytici v téhle barvě. Obě dvě nás uchvátila ...



... chystám se na další nákup květinek, ale tento týden to vidím bledě, když mrzne i přes den ;-)  ...

... mějte hezký den ...

Danka 

18 komentářů:

  1. Danka,
    máto to doma krásne, hyacinty milujem a vlastne všetky kvietky :-)
    Rastlinku "nevestin závoj" nepoznam, musím si to vygoogliť. A ružová je aj moja naj.
    Majte sa krásne, pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, už se těším, až to všude všechno pokvete. Krásný den D.

      Vymazat
  2. Krásné květinky sis nakoupila, Danko, ať ti zpříjemní chladné dny. Taky se chystám, že si na víkend nějaké kytičky zase pro radost přinesu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko. Chtěla jsem si pořídit další, ale raději počkám až pominou mrazy ;-) D.

      Vymazat
  3. Krásně to u vas kvete a je veselé. Pěkné dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, má nádhernou barvu, takovou jsem ani nečekala ;-) Hezký den D.

      Vymazat
  4. Krásně si to doma zpříjemňuješ. Moc hezké aranžmá koutu s tulipány. Venku jaro ještě není, ale doma si ho už můžeme alespoň trochu něčím vytvořit.
    Hezké odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venku to ještě asi potrvá s tím jarem ;-) Začínám přemýšlet o velikonoční výzdobě ;-) Hezký den Hani, D.

      Vymazat
  5. No to už je úplné jaro.Ty kytky prostě umí rozsvítit den.
    Měj se moc hezky.H.

    OdpovědětVymazat
  6. Dani, s kytičkami je to doma hned veselejší a takové jarní :-) Taky jsem neodolala a nějaké jsem koupila. K.

    OdpovědětVymazat
  7. Dani, kytičky Ti krásně prozářily byt, jsou nádherné. Růžové tulipány se mi moc líbí a k té vázičce na poličce se skvěle hodí. Hezká kombinace.
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle růžové je prostě moje :-)) Děkuji Dášo, D.

      Vymazat
  8. Tedy - to je kytek - kam se hrabu s jedním květníčkem narcisek :-). Na tulipány u nás ještě nedošlo - když jsem někde nějaké viděla, tak už měly nejlepší dny za sebou. A já chci domů nějaké krásné, co vydrží chvíli dělat radost.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy vydržely ty z Albertu. Teď jsem měla z Lidlu a odkvetly děsně rychle. Hezké dny Stáni, D.

      Vymazat
  9. Nádherné oživení zimního bytu:-)
    Přeji hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat