středa 30. srpna 2017

... na dovolenou ...

jsme doma a já bych teď konečně jela na nějakou pořádnou dovolenou ;-) - ne, není to rozežranost vrátit se z tak krásného místa a chtít se jet znova rekreovat. Naše dny nebyly jenom o panoramatech, výletech a kafíčkách ...


... nebyly vždy takto pohodové ...


... byly i pracovní. Pokud šlo o sekačku na trávu, to jsem byla celkem v klidu, ale když přišla na řadu míchačka na beton, měla jsem obavy o psychické zdraví nás všech :-D ...




... ale zvládli jsme to :-), i tu příšerně dlouhou cestu zpátky, i vaření pro šest lidí, mytí nádobí bez teplé vody (tu jsem samozřejmě ohřívala ;-)) a myčky a já nevím co ještě, co na dovolenou nepatří ...


... no a já si teď sním jak bych na pár dnů (i s Bertíkem) vyrazila někam, kde mi někdo připraví snídani, budu moct dlouho snídat, potom bych se jen tak poflakovala podle místa kde by jsme byli - třeba lázně? Večer by jsme měli připravenou večeři a tak dále a tak dále :-D ... zpátky do reality :-D. Čeká mě horda prádla, Bertík v pondělí nastupuje do nové školky, začne být předškolákem a vůbec jsem zvědavá jak to tam pro něj s novým kolektivem zvládne. Je třeba dodělat Bertíkův pokojíček, ke kterému jsem se od června nedostala, pročíst spoustu blogových příspěvků, které jsem nestíhala, potkat se s kamarády a kamarádkami a celou rodinou ...

... mějte krásný letní den ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Tak vítej (vítejte) doma. Docela Ti věřím, že by se pár dní takových lážo-plážo hodilo. Určitě se teď doma ale nějaká chvilička na relax najde :-)-
    Hezké dny Ti přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani :-) Hodilo, jako sůl :-)) Třeba se mi ještě po tomto bude stýskat :-) Krásný večer D.

      Vymazat
  2. Dani, vitejte zpet. Ze jste si tam pobyli! Doma je ale doma:-) a nic neni jen ruzove. Brzy na to nedokonale zapomenes a budes vzpominat na ta panoramata:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Marci, doma je doma :-) jsem ráda, že jsem zpět, ale vím, že mi to bude chybět :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Tak až si doma i ve školce trochu "sedne" třeba bude příležitost si někam s Bertíkem vyrazit, třeba jen na dva, tři dny... Já bych teď taky někam jela, až bych brečela (celý červenec a srpen jsem chodila do práce), ale v září si nemůžu vzít dovolenou. Tak se těším na říjem, třeba bude ještě pár slunečných dnů pozdního babího léta...
    Zatím přeju ať jde prádlo od ruky a Bertíkův pokojíček do finiše.
    Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dva tři dny by stačily, hlavně klid :-) Držím Ti palce ať ti to s dovolenou vyjde aspoň v říjnu a hlavně, aby vyšlo počasí. Děkuji Stáni, krásný večer D.

      Vymazat
  4. Dani, chápu Tě. Zážitků mnoho a odpočinek žádný. My to máme letos podobné. Výlety jen jednodenní, kvůli Terri a teď štěňátka. Takže se nikam nepodíváme, ale nevadí, užíváme si je. Prázdniny utekly a dovolená mimo domov žádná, tak snad nějaký prodloužený víkend až budeme bez miminek.
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže máme ty zážitky, z těch se dá taky hodně čerpat :-) Štěňátka jsou nádherná, nakoukla jsem. Taky bych ráda aspoň na prodloužený víkend, ale určitě někam blíž ;-) Krásné dny Šárko, D.

      Vymazat
  5. Určitě se nějaká klidnější dovolená časem naskytne :) Nás čeká stěhování, takže byť se strašně těším, na druhou stranu z toho mám hrůzu :)
    Krásné zářijové dny, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano Šárko, i pár dnů by bylo fajn. Přeji ať stěhování proběhne co nejklidněji. Měj se moc hezky, D.

      Vymazat
  6. Dani, po každé dovolené mám pocit, že bych potřebovala dalších pár dnů na zotavenou, takže ti naproso rozumím :-) Já po prvních dvou měsících v nové práci mám akutní potřebu dovolené :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se Ti Karli nedivím :-) aspoň prodloužený víkend bez starostí, že? :-) Hezký víkend D.

      Vymazat