neděle 13. srpna 2017

... den šestý - pyramidenkogel ...

po muzeu vláčků jsme se jeli na Pyramdenkogel. Je to stejným směrem a dá se to v pohodě stihnout. Na mě tam bylo nezvykle moc turistů. Jsem totiž zvyklá, že všude jedeme na poslední chvíli a to většina turistů už je na odchodu. Má to sice výhodu, že jste na atrakci skoro sami, ale já nedávám manželův časový rozvrh, vracet se domů až kolem desáté. Proto jsem využila toho, že tady s námi jsou Marek s Nikčou a jezdila jsem s nimi ......



... na rozhlednu jsme vyšli po schodech. Bylo to super. Když jsem na Pyramidenkogel byla poprvé, vůbec jsem si schodů nevšimla :-) ...








... nemohli jsme vynechat dětské hřiště ;-) ...


... i já jsem si tam přišla na své :-) ...





... a k mému velkému překvapení jsme jeli do městečka Velden ...

Danka

Žádné komentáře:

Okomentovat