úterý 4. dubna 2017

... Štramberk ...

sice nebylo tak krásně jako poslední dny, ale i tak bylo fajn. V pondělí odpoledne jsme zajeli do Štramberku. Od loňské návštěvy mi leželo v hlavě, že při příští návštěvě musím dokoupit turistickou nálepku. Přesně tam mě totiž napadlo založit cestovní deník na razítka a nálepky, ale tenkrát jsem tu nálepku nekoupila - více tady a tady.


... kromě nálepek a razítka jsme stihli vyjít nahoru na Trúbu ...






... a porozhlédnout se po okolí i uvnitř. Nahoře děsně foukalo a byli jsme pověřeni zavřením okenic ...


... Bertík se opět zapsal do návštěvní knihy :-) (nakreslil autobus a bouřku - má nějaké období, kdy se bojí bouřky a to letos ještě žádnou nezažil) ...


... udělala jsem si pár fotek jen tak ...


... stále mě na fotkách baví rozmazaný efekt ...



... a jako vždy na závěr jsme zašli na kávu ...



... krásný den ...

Danka 

18 komentářů:

  1. Krásný výšlap Danko-krásné fotky. U nás opět po nočním dešti-přeji fajn den H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, u nás zatím ani kapka, jen je chladněji než bylo poslední dny. Krásný den D.

      Vymazat
  2. Je,muj milovany Stramberk...Nevidim ke kave uši;),a ze je tam maji i se slehackou...
    Dekuji,dekuji moc za obrazky z milovaneho mista.Mejte se tam na severu krasne.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem nevěděla, že ho máš tak ráda Hani. Doufám, že tam ještě pojedeme, objevila jsem nádhernou uličku, ale jeli jsme po ní autem, příště si ji vyšlapu a vyfotím. Uši ke kávě dávají jinde. Šli jsme tam, ale na místech, kde by jsme rádi seděli měli samou rezervaci, tak jsme šli jinam. Uši jsme koupili mandlové a tradiční - Bertík nazval tragické :-)) Mějte se taky moc krásně D.

      Vymazat
  3. Ve Štramberku jsem nikdy nebyla, takže díky za fotovýlet. Z Trúby je hezký výhled. A ta kavárna (cukrárna?) vypadá krásně,tam by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávu jsme měli v hotelu Šipka - první foto vpravo dole :-)). Kdyby jsi chtěla vidět více, klikni na první odkaz v prvním odstavci, jsou tam fotky i se sluníčkem z loňska :-)) - ta panoramata :-)) Krásný den Stáňo, D.

      Vymazat
  4. Krasne zabery i Bertikuv malirsky zaznam, stejne tak chapu i slabost pro ten rozmazany efekt:-). Hezke vyleteni:-). Pekny vecer, M.

    OdpovědětVymazat
  5. Bezva výlet! A dobrá káva nesmí na žádném výletě chybět:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  6. Danko, taky se tam chytáme. moc se těším. Fotky z výšky a fotka káviček jsou kouzelné :-) Měj se fajn Ivana-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam moc hezky, mám v plánu zajít i na rozhlednu. Bertík tam ještě nebyl. Děkuji a měj se krásně D.

      Vymazat
  7. To musel být krásný výlet a ty výhledy. Nádhera. :O)
    Pěkné úterý.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné výhledy a kavárnička vypadá taky skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je dobrá viditelnost, jsou krásně vidět Beskydy :-) Kavárničky ty já můžu ;-) Šárko, krásný večer D.

      Vymazat
  9. Ve Štramberku jsem nikdy nebyla, možná bych tohle městečko ani neznala, nebýt Štramberských uší, které mi moc chutnají. :-) Občas si je koupím u nás v pekárně a doma si na nich pošmáknem, je to dobrota. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My je kupujeme jenom tam, ale je super, že se dají koupit i jinde. Prý jsou skvělé se šlehačkou, ale to jsem ještě neochutnala ;-) D.

      Vymazat