čtvrtek 22. října 2015

... Kryštof ...

...  20.10.2015 jsem byla na koncertě Kryštofů. Nikdy jsem si nestihla koupit vstupenky, ale letos v březnu se mi to podařilo, i když už bylo skoro vyprodáno. Příště to musím lépe hlídat ...


... "předskokany" byli skupina Mirai a Lenny. Při jejím koncertě na nás svítilo hodně oslňující modré halogenové světlo, takže se dolů nedalo dívat ...


... pak ale zhaslo a nastoupila skupina KRYŠTOF ...











... Richard Krajčo létal :-) ...





... i plaval ...



... fotila jsem do vybití baterek ;-) Byla to nádherná a vtipná show, plná úžasných písniček. Zahráli všechny co mám ráda - Cesta, Rubikon, Tak nějak málo tančím, Křídla z mýdla, Srdcebeat, Inzerát, ve finále Ty a já. Moc se mi koncert líbil. Recenze tady koncert hezky vystihuje ...
... při odchodu všechny ženy :-) dostaly na památku růženín. Koupila jsem si tričko a k němu jsem dostala plakát. Zatím je přilepený v předsíni na dveřích, ale možná tam zůstane, protože docela ladí s okolím :-D ...



Žádné komentáře:

Okomentovat