pondělí 11. ledna 2021

... na "tu" rozhlednu ...

hned 2.ledna jsme vyrazili na výlet. Potřebovala jsem se protáhnout. S Bertíkem jsme chtěli na "TU" rozhlednu. Na rozhlednu na Velkém Javorníku ...

... netušila jsem do čeho jdu. Rozhledna je nová, je odevšad vidět, tak mě to lákalo. Šli jsme stále do kopce a buď klouzalo listí, bláto, nebo led - čekala jsem, že tam bude sníh. Bertíka jsem podle toho i oblékla. Vědět do čeho jdeme, je celý v černém. I když to zvládl obstojně při cestě zpátky. Do auta si musel oteplováky sundat, protože už nebyly tyrkysové, ale doslova černé, blátivé - dvakrát vypráno a ještě by to jednou asi chtělo. Bunda dopadla lépe, té stačilo jedno vyprání ... 

... vybaveni nesmeky jsme nebyli, ale ty panoramata, ty za to stály ... šipkou jsem označila Štramberskou Trúbu ...


... tady ↓↓↓ to vypadá, že to neklouže, ale klouzalo, jen místy ne ...

... Bertík si celou cestu trpělivě nesl klouzací podsedák, aby se nahoře mohl párkrát sklouznout. Sníh byl jenom na kousíčku a pod obzorem už byl sráz dolů ...


... v rozhledně fučelo až bambule lítaly ... 


... lépe viditelný Štramberk ...


... Pustevny, vpravo Radhošť ...





... svačinu jsme měli s sebou, polévku doma ...


... i když zajít po tom výšlapu na polévku a kafíčko sem by bylo určitě nádherné. Okno otevřené měli ...

... byl to hezký výlet, takový vyvětrací. Lidi byli, ale ne ty davy, o kterých jsme četla. Ale chápu to. Lidi se chtějí hýbat, potřebujeme na vzduch, do přírody, mezi lidi. Vidím na Bertíkovi jak mu tréninky chybí. Z ničeho nic vyskočí a nemůže to zastavit. Skáče a skáče jako jehla v šicím stroji. Tohle před tím nikdy nedělal. Je mi ho v tu chvíli strašně líto. A to ven chodíme, jezdí na koloběžce i kole jak to jenom jde ... 

... přeji krásný den ...

Danka

11 komentářů:

  1. Tak to byl tedy výlet ! Ty výhledy !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásnej výlet a parádní fotky :) Já to tam mám moc rád. Teď přes ta opatření josu v přírodě spousty lidí, tak je těžký najít nějaký místo, kde by nebyly davy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, výlet byl krásný, děkuji. Lidi mi nevadili, je fajn je vidět, chybí mi být mezi lidmi ... i když davy to nevyhledávám. Hezký den Michale, D.

      Vymazat
  3. Jééé tam už jsem taky byla. Konečně něco na fotkách poznávám))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) to je hezké, že to poznáváš ;-) Hezké dny Evi, D.

      Vymazat
  4. Danko, moc pěkná rozhledna s krásnými výhledy. A koukám, že sníh kolem Nového roku nebyl skoro nikde...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh byl jenom nahoře na kopci, jinak nikde. Možná dnes tam už i je ;-) Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat
  5. Krásný výlet, na Javornik chodíme hlavně v létě. V zimě jsem tam byla jen v dětství, ale to byla ještě pravá zima. Hold nám v Beskydech se sníh vyhnul, ale konečně se za okny chumelí, tak třeba o víkendu budou na Javorníku závěje:-) nám aspoň zamrznul rybník, tak už oprašujem brusle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem na Javorníku byla někdy v dětství, ale tím si jista nejsem ;-) Bylo tam moc hezky, třeba tam vyjdeme i v létě. Dnes už je určitě i sníh tam, když nasněžilo i tady v Ostravě. Hezké dny D.

      Vymazat
  6. Na rozhledně jsme byli s dětmi před týdnem také a moc se jim to líbilo. Adámek má tedy strach z výšek, takže tak nadšený nebyl když vyšel nahoru, ale Eliška je statečná dívka a říkala, že by chtěla na nějakou rozhlednu za týden zase jít. Já jsem byla posilněna reishou, a tak jsem si výlet také užila.

    OdpovědětVymazat