sobota 6. června 2020

... pro razítko ...

dnes jsme jeli na výlet na hrad Hukvaldy. Cíleně pro razítko do našich cestovatelských deníčků. Razítko vystihuje situaci posledních 3 měsíců, tak nám nemohlo chybět ...


... aby to nebyl jenom výlet pro razítko, nebo jenom k lišce, vyšli jsme až nahoru na hrad ...


... nesmí chybět foto u kořenů stromů a taky u lišky (ta bude až na závěr )...








... kluci šli za dvacku střílet z luku a kuše ...




... prošli jsme se hradem ...



... něco málo fotek s panoramaty ...


... i bez nich ...







... i domácí kafíčko s bábovkou bylo ...









... bylo to zase parádní odpoledne ...

... všem přeji krásnou neděli ...

Danka 

PS: s nastavením blogu jsem si pohrála tak, aby byl stejný formát, který jsem mívala. To se mi už nepovedlo, ale myslím, že tohle nastavení je mu hodně podobné. Pokud by vám tady chybělo něco, co tu bývalo, dejte mi prosím vědět. Děkuji ;-)

12 komentářů:

  1. Danko, Hukvaldy jsou krásné. V oboře daňkové, replika lišky Bystroušky, rozhledy z hradu - hodně takových krásných výletů. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. Když se takhle výlet vydaří, tak je to fajn. Vizáš blogu je OK i když až tolik to o tom není. Je to o tom, co má říci. A to ten Tvůj má. Moc ráda sem chodím. Jaký je už z Bertíka velký mužský :-). Nedávno to byl malý klučina..... Sluší vám to spolu.
    Prima neděli, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Bertík se natahuje a rozumbraduje až to bolí :-))) Krásné dny D.

      Vymazat
  3. Na Huklvaldy jsme se chystali, když jsme byli loni v Beskydech, ale už jsme to nezvládli. Snad nám to vyjde někdy jindy.
    Blog mi přijde OK, pokud tu něco chybí, tak jsem to zatím nezaznamenala
    Hezký neděli večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za postřehy Stáňo. Hukvaldy jsou hodně profláknuté, hezké a blízko. Snad vám to příště vyjde. Hezké dny D.

      Vymazat
  4. Teda Danko, to byl krásný výlet! Hukvaldy znám jen podle jména, takže jsem moc ráda, že jsem si ho takto mohla prohlédnout. Razítko s kovid - liškou je zajímavé. :) My si s dětmi za dnešek přidáme do deníku nálepku a vizitku rozhledny Hradiště, ale musím ji zajet do města nejprve koupit. Tam nebyla možnost...
    Pěkný večer, Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže se dají nálepky a vizitky dokoupit, že? Mrzí mě, když ji nemáme. Krásné dny Sabi, D.

      Vymazat
  5. Pečiatky a nálepky zbierame do cestovateľského denníka aj my :-)
    Ale zatiaľ sa stále vyhýbame ľuďom... tak pečiatky musia počkať.
    Páčil sa mi váš výlet, určite ste si ho užili.
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný výlet...sluší vám to všem)))
    Jen tak dál!!!!

    OdpovědětVymazat