neděle 22. března 2020

... naše dny ...

poctivě sedíme doma. Společně s Bertíkem jsme už uklidili balkón, ať se můžeme větrat, když to počasí dovolí, aspoň tam ...


... taky jsem šila ...


... jednu várku jsem ani nestihla vyfotit. Tu pro Adama, chtěl jenom černé. Tu má jednu, ostatní v barvě antracitu. Míša má barevnou, jinak si dělá roušky z triček a já mám tu šedou decentní a ještě jednu puntíkovanou, kterou jsem jak tak koukám nevyfotila ...


... taky škola. U JČ Bertík vypadá takto ↓↓ (nemá problém, jen ho to nebaví), u matematiky jásá. Ale jinak jsem ráda, když už máme tu domškolu, že je teprve ve druhé třídě. Se staršími dětmi to musí být oříšek! My každý den začínáme s televizní školou a pak plynule přejdeme na naše úkoly. Máme jich tak akorát na pohodové zvládnutí ...


... Bertík se taky zdokonalil v zavazování bot. Chtěla jsem, aby to uměl před nástupem do první třídy, což zvládl, ale neměl možnost to trénovat. Všechny boty měl na suchý zip. Až letos jsem mu ještě v zimě koupila tyhle a teď je nejvyšší čas a vlastně hodně času na to, to zvládnout ...


... taky jsem si musela udělat radost. Už delší dobu jsem si chtěla pořídit kufřík. Malý, kazetový. Nemohla jsem nic sehnat, až tento týden se mi to povedlo. A hned dva, v sadě. Jsou sice dětské, ale tenhle design se mi moc líbil, tak jsem neváhala ...


... a zjistila jsem, k mému velkému překvapení, že se mi doma ve stejném odstínu (včetně balení kapesníků a hadříku na nádobí :-)) sešlo více věcí. Sama jsem koukala, kolik jich je ...


... jsem pro dělat si radost v těchto náročných dnech. Člověk se má mít na co těšit a já se těším, až si s Bertíkem oblečeme ta trička, bude hezké léto a už bude jenom fajn. Celý týden jsem tu situaci v rámci možností celkem zvládala. Vše na mě dolehlo až o víkendu. Připadám si bezmocná a vyhlížím zprávu, kdy počet nemocných začne klesat, nebo už žádní nebudou ...

... všem přeji moc krásné dny ...

Danka

8 komentářů:

  1. J8 jak jsem na šití levá, tak roušky pořád improvizuji z kapesníků podle návodu z netu. Zasto má tu výhodu, že mám dost "materiálu", takže střídaní není problém.
    Jinak jsem do čtvrtka chodila do práce, od pátku si zvykám na home office a zjišťuji, že doma jsem víc roztěkaná než v práci. Zítra ještě zas pro něco musím, tak se budu snažit udělat co nejvíc tam - nějak mi to u kancelářského stolu víc "odsejpá", zvlášť když teď tolik nezvoní telefony.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, rozumím ti s prací doma. Zkoušela jsem to a vůbec mi to nešlo. Není nad to jít do práce a zase za ní zavřít dveře. Ale snad je to dočasné. Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Balkon, sluníčko, radosti to vše je potřeba. Kufřík je parádní. Bertík je šikulka.
    Přeji klidné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem taky doma a už se pomalu těším až půjdu do práce...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to se těšíme asi všichni :-) nevídané, že? Hezké dny Ilonko, D.

      Vymazat
  4. Dani, krásně si děláte radost a zvládáte to:). Kufříky vypadají moc pěkně. Tak se držte. Bude zase fajn, ale potrvá to ještě:(. M.
    PS: a koukám, že ti taky psala "Vlasta Parkanová". Já si raději nechám zkontrolovat PC proti viru pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Marci. Taky se držte, stejně nám nezbývá nic jiného než to vydržet ... :-((( D. PS: "Vlastu" jsem nahlásila jako SPAM kde jen to šlo

      Vymazat