sobota 29. února 2020

... v únoru ...

... přemýšlím jak nejlépe bych vystihla letošní únor, ale asi zase slovy "nic moc". Stejně jako v lednu. I když nálada doma je o poznání lepší než měsíc minulý. To bych asi měla započítat do plusu. I pár výborných kafíček bylo ...


... taky bych se měla smířit s tím, že zimní hory a zima už letos nebudou. Ono i kdyby se našel čas a udělali bychom si ještě jedny jarní prázdniny, tak ani nemám odvahu někam jet. Nevím, co si mám o oné nemoci myslet. Jedni tvrdí to, druzí ono a kdyby náhodou něco, tak chci být stejně doma ...


... aspoň Bertík si zimu v rámci možností užil. Dva týdny i lyžoval. Po týdnu o jarních prázdninách měl školou pořádaný lyžařský kurz na kopci za městem. Včera jsem se byla podívat jak mu to jde a už občas lyžuje jinak než pluhem, tzn., že už při obloučcích mívá kolena u sebe. Jinak na svahu stihne dělat i blbosti. Na vleku po sobě s kluky házeli sněhové koule, které vyrábí při jízdě. Svůj osobitý "hurvínkovských" styl ale i tak stále má. Díky tomu jsem ho poznala i mezi ostatními lyžaři ...






... ten jeho spokojený výraz mluví za vše ...


... všem přeji krásný víkend, krásný březen i krásné jaro. Zítra už přece začíná ;-) ...

Danka

10 komentářů:

  1. Danko, já když se ohlédnu za únorem, tak mám hlavně pocit, že utekl strašně rychle.... A že jsem skoro nic nestihla. Březen bude delší, tak doufám, že si ho užiju víc.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš Stáňo pravdu, utekl hodně rychle. Tak ať je ten březen podle našich představ. D.

      Vymazat
  2. Jak nic moc ??? Vždyť ta první fotografie, no ta je přeci dokonalá !
    Miluji být kavárenským povalečem, ta atmosféra a když je mizerně, prostě kávička a dort, dokonalost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) to je fakt, hlavně hledat pozitiva!! Kdykoli to jde, jsem kavárenským povalečem taky ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  3. Bertik se ma, ze si uzil alespon 2 tydny na lyzich. Letosni zimu je to luxus, rekla bych, i kdyz podminky nebyly idealni. Mej se, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, celkem asi 9 dnů, ale i to se počítá ;-) Hezké dny Marci, D.

      Vymazat
  4. Krásny február, u nás sneh túto zimu nebol :-( Tak si ho aspoň Bertík užil :-)
    Prajem pekný marec,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji hezký březen.....hory užiješ za rok, Bertík má splněno:-)))
    Zrušila jsem taky dvě dovolené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, snad to nějak co nejdříve pomine a nebude nic dalšího.

      Vymazat