sobota 30. listopadu 2019

... trhy ...

trhy jsme zvládli při zpáteční cestě. I když světýlka nesvítila (bylo po poledni), tak atmosféru měly úžasnou a věřím, že večer to bude nezapomenutelné - to snad někdy příště ...


... vyzkoušela jsem glüwein - moc mi nechutnal, doma si dělávám lepší ;-), ale zahřál a to jsem v ten okamžik potřebovala ...





... výzdoba v uličkách byla krásně decentní. Taková se mi líbí. Je uklidňující ...




... kavárnička ve stylu Harryho Pottera - ty deky ↓↓↓ ...


... Bertík potkal tramvaj - myslela jsem si, že je to trolejbus, ale prý ne ...



... a po krátké návštěvě Alp zase domů ...

Danka 

2 komentáře:

  1. Krásný výlet, Danko. My se letos asi nikam nedostaneme. O to raději si prohlížím fotky ostatních. :)
    Krásný předvánoční čas přeji.
    Sabina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už taky ne, teda pokud nebudu počítat trhy v Ostravě, ale to je doma. Krásný advent, D.

      Vymazat