středa 11. září 2019

... na jednom dni ...

nevím jak nazvat dnešní příspěvek, protože naše akce se každoročně opakují a chybět nemůžeme ani za špatného počasí, které předpovídali a proto jsem ukecávala Bertíka, že nepůjdeme - neprošlo mi to. Ono ale nakonec na Dni ostravských dopraváků tak špatné nebylo …


… celý den bylo zamračeno a až na úplný závěr začalo pršet, což se ukázalo jako nejlepší varianta, protože se nedostavilo tolik lidí, tím pádem to bylo snesitelnější a hlavně nebylo vedro. Užili jsme si to, jen jsme se nestihli projet ničím jiným než tímhle stařičkým autobusem - dvakrát - lidový název si nejsem schopna zapamatovat …





… nevím, jestli už někdy taková "spanilá jízda" s patřičným výkladem na této akci byla, já jsem ji viděla poprvé a moc se mi líbila …



… tato tramvaj s hudebně-budovatelským doprovodem. Běhal mi z toho mráz po zádech ...




… tohle "žehličkou" jsme jezdívali k babičce a dědečkovi ...




… ta stejná fotografie jako na jaře z cyklu "najdi Bertíka" …


… taky jsme nakoukli do dílen …


… prohlédli tramvaje zespodu …


… i se shora …




… a to bylo vše. Ono to tak nevypadá, ale byli jsme tam asi 5 hodin a je fajn, že akce, na které se člověk netěší, nejraději by tam nešel dopadají celkem dobře. Potkali jsme pár Bertíkových spolužáků, jednoho kamaráda. My dospělé holky jsme usoudili, že by nebylo špatné, kdyby tam bylo něco v duchu "dámského" koutku - stačilo by nějaké posezení ve stanu na případné kafíčko, kluci by si areál prošli sami a pak by si nás vyzvedli - nereálné, ještě nemůžou být bez dozoru ;-)…

… všem přeji krásné dny …

Danka 

4 komentáře:

  1. To je moc dobře, že i když počasí trochu zlobilo, se vám na Dni ostravských dopraváků líbilo. Musí to být pro kluky fajn.
    Klidný den, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten autobus, co jste se s ním projeli, je supera ta tramvaj na fotce pod ním taky. Ono to tak často bývá, že akce, na které se člověk netěší, nakonec vyjdou super. Ono je to i tím, že nemá žádná velká očekávání...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím, že chodíme pravidelně a několikrát do roka, tak už vím, co mě tam čeká a hlavně mi to přijde pořád dokola. Kluci to ale vidí jinak :-)) Krásné dny Stáňo, D.

      Vymazat