pondělí 16. července 2018

... z truhlíku ...

osadila jsem jeden truhlík levandulí a už jsem mohla začít sklízet. Zatím je z toho jedna mini kytička do obýváku ;-) ...






... která skoro není vidět :-)) ...



... přeji všem krásný nový týden ...

Danka

20 komentářů:

  1. Danko, i ta minikytička potěší :-) Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, zvlášť, když si ji sama natrhám a doma! :-) Krásné dny Ivanko, D.

      Vymazat
  2. Paráda :) Jak je vidět, i v truhlíčku se dá levandule pěstovat :)
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se o to každý rok. Krásný večer Petro, D.

      Vymazat
  3. Ale jistě krásně voní- měj prima den Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna levanduľa, tak nech dlho krásne vonia a neopadáva :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná sklizeň. Já nechávám levanduli jeden nebo dva dny ve svazečku zavěšenou někde ve stínu a teprve potom dávám do vázičky. Přijde mi, že tak lépe udrží vzpřímený tvar. A připomněla jsi mi, že bych měla zkontrolovat, jestli na moje chudinka, co v zimě omrzla, přece jen nebude chtít taky ostříhat.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ona je tak malá, že ji snad udrží ta váza ;-) Ale jinak skvělý nápad. Hezké dny Stáni, D.

      Vymazat
  6. Malá, ale krásná. A určitě voní:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  7. I jedna mala kyticka vlastni levandule prece udela velikou radost:-), je uzasna v jakemkoliv mnozstvi:-). Mej se, Dani, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, udělá. Mě ta velikost spíš pobavila ;-) Hezký den Marci, D.

      Vymazat
  8. Vlastní pokaždé potěší. Já letos nechala víc na záhonku, takže mám tři malé, nešlo stříhat :o))
    Měj se prima. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekám až bude ještě pár stonků možnost ostříhat ;-) Hezké dny Jani, D.

      Vymazat
  9. Šestnáct keříků jsem měla na balkóně. Během dvou let se mi podařilo umořit všechny, ani nevím jak...
    Máš doma moc krásně!!!
    Krásné léto přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám jako letničky :-)) Když dám na zimu truhlík na okno, už je nezalévám a ony chuděry pak uschnou. Letos je zkusím nechat u přísunu vody, tak uvidím, jestli zvládnou zimu. Hezké léto Jani, D.

      Vymazat