čtvrtek 19. dubna 2018

... výstava kočárků ...

v úterý jsme byli na slibované výstavě kočárků. S mamkou jsme obdivovaly ty, které pamatujeme i ty, které nepamatujeme. Bertíka zajímaly kolečka, blatníky, odpružení a kdy už půjdeme ;-) Ale byl statečný, vydržel to s námi ...
... fotografie schodiště muzea, která se mi minule nepodařila ...


... výstava je doplněna o panely s fotografiemi z různých období ...




... na fotografii dole je Národní divadlo moravskoslezské z doby mezi 1918 - 1938. Nynější podobu jsem zachytila tady ...








... ten s deštníčkem jsem měla ;-) ...



... ten co má holčička fotce taky. Byl červený, sametový. A z toho vpravo jsme prý "vypadla", když mi bylo něco kolem roku. Kšíry mě naštěstí zachránily ...



... období první republiky ...



... výstava kočárků je moc hezky udělaná, jen mě mrzí, že paní uvaděčky byly dost protivné. Ono to zkazí celý zážitek, i když si říkáte, že je to kravina. Už u pokladny to vlastně začalo. Paní ani nezvedla oči od počítače a mě i mamku "sprdla", že nemluvíme dost nahlas, když jsme upřesňovaly kolik chceme vstupenek ...

... mějte krásné dny ...

Danka 

22 komentářů:

  1. To byl krásný výlet do minulosti...Ty sametové kočárky na panenky si pamatuji, ale já měla bez sametového potažení, jen plastový:-). Ale také byl červený.
    A jinak jsme seděly ve stejném kočárku, Dani, když jsme byly malé:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) mám ráda takové výlety do minulosti. A užívám si i tu minulost, kterou pamatuju ;-) Hezký den Henriet, D.

      Vymazat
  2. Krásná výstava, Danko. Ja jako dítě jezdila v Libertě. Pak jsem ji měla i na syna jako druhý kočár na zahradu. A to byl rozdíl oproti dnešním kočárkům. Liberta byla tak veliká, prostorná!
    Díky za fotky, rada jsem si je prohlédla.
    Pěkný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liberty se mě vyhnuly, ani já a ani kluci v nich nejezdily, ale bytelné a prostorné byly, to vím ;-) Hezký den Petro, D.

      Vymazat
  3. Dani, děkuji za pěknou podívanou. Ten červený s deštníčkem jsem měla taky, ještě je tam podobný co jsem se v něm vozila jako malá a další které jsem vozila po dvorku.
    Je škoda, že tak prima výstavu kazí špatná nálada osob kolem ní.
    Dani, měj se krásně a užij si prima víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem ten kočárek uviděla, rázem jsem byla v myšlenkách v našem dětském pokojíčku a koukala jsem jak si hraju ;-) Hezký den Jani, D.

      Vymazat
  4. Mám ráda takové výstavy. U nás je možno celoročně shlédnout takovouto výstavu kočárků v expozici, která je součástí Muzea zemědělství a lidové kultury. Kočárky vystavované jsou vlastnictvím paní, která je restauruje. Žasnu z jaké hajtry ona udělá skvost.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda takové výstavy. Už jsme kdysi na podobné byli. Taky žasnu, jak umí někdo staré zničené věci opravit. Hezké dny Hani, D.

      Vymazat
  5. Dani to je úžasná výstava..Moc krásné kočárky.
    A pokaždé když se setkám s takovou špatnou náturou, divím se proč tam pracují, když je to nebavi😉..
    Měj se moc hezky a krásný víkend ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočárky a výstava byly nádherné. U paní se zastavil čas tak před 30 lety, ale byly v mém věku, tak nevím, čím to je :-)) Hezké dny Zdeňko, D.

      Vymazat
  6. To je správná holčičí výstava :-), taky by se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  7. Danka,
    konečne sľúbené kočiariky, krásna výstava, ten zamatový som mala ešte aj ja a tiež v červenej farbe (bola vlastne na výber aj iná farba?).
    Je škoda, že niektorí ľudia sú nervózny a podráždený a dokážu pokaziť deň aj iným...
    Prajem krásny a pohodový víkend a príjemných ľudí okolo,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka měla ten samý světle modrý a byly i vínově červené ;-) Krásné dny Aďko, D.

      Vymazat
  8. Hezká výstava, ten svůj z dětství jsem našla.
    Danko, prima víkend měj. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to je krásné! Ty dětské lahvičky si ještě pamatuji :-) Člověk u toho hezky zavzpomíná. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomínání nám s mamkou šlo na jedničku ;-) D.

      Vymazat
  10. Tak to musela být parádní výstava, kočárky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat