pondělí 24. července 2017

... s nektarinkou ...

na nedělní odpoledne jsem upekla koláč jménem Sněhurka ...


... inspirovala jsem se u Martinky z blogu Moji šťastní andělé ...


... koláč není bílý, protože jsem použila zase špaldovou mouku a místo cukru moučka, cukr třtinový. Množství jsme dodržela podle původního receptu - tady ...

Recept:

2 vejce (žloutky a bílky zvlášť)
250 g hladké mouky (špaldové)
180 g třtinového cukru 
100 g másla
1/2 sáčku vinného kamene
špetka soli
1/4 l mléka

ovoce (nektarinku) a na posypání lupínky mandlí ... 


... koláč je výborný a jemný. Moc jsem si pochutnala. Martinko díky za typ ;-) ... 


... krásné pondělí ...

Danka 

25 komentářů:

  1. Danko, ty ses teda do toho pustila :-) u nás byly jen sladké palačinky.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palačinky jsme měli v pátek na oběd :-)) Hezké dny Evi, D.

      Vymazat
  2. Dani, také ji mám v plánu, máš to krásně nafocene ��, pěkný den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, je to dobrota, určitě ji udělej :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Dani, vypadá báječně. Já pekla také koláč, ale s jablky a skořicí.
    Krásné pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dášo, ten mohl být taky výborný ;-) D.

      Vymazat
  4. Danko, tak super, že chutnal. Je to recept ještě po manželově babičce.
    Krásný týden, M. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se u Tebe moc líbil, jak je nahoře upečený, to u toho špaldového není tak vidět, ale opravdu je výborný. Děkuji Martinko, taky přeji krásný týden D.

      Vymazat
  5. Koláč vypadá moc krásně. Recept si opíšu a zcela určitě ho co nejdříve udělám.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Krásný večer Hani, D.

      Vymazat
  6. Mě se stejně ty ,,nebílé" koláče líbí čím dál tím víc. A taky chutnají:-).
    Sněhurka se povedla, tipuji, že už se rozplynula v nenávratnu:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé koláče vynechávám, protože ty "nebílé" jsou prostě super! Už není :-) Krásný večer D.

      Vymazat
  7. Danko, vypadá velmi lahodně :-) Určitě jsi s tímto koláčem doma uspěla :-)Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bertík ho povečeřel, cuketa se mu nelíbila :-)) a taky posnídal. Je výborný. D.

      Vymazat
  8. Jé,to je krásný název...koláč vypadá lákavě.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný, já jsme ho jenom opsala ;-) Krásné dny Věrko, D.

      Vymazat
  9. Dani, vypadá to k nakousnutí a máš to moc hezky nafocené! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Karli, je opravdu výborný. D.

      Vymazat
  10. Vypadá lákavě - i díky posypu těmi mandlovými lupinky. Já v neděli pekla taky - mufiny z cukety ;-). V tomhle provedení by možná cuketa chutnala i Bertíkovi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To možná ano, kdyby o ní nevěděl :-)) D.

      Vymazat
  11. Vypadá nádherně, mňam :) Taky se držím té špaldové mouky, jen manžel se prvně divil, cože je to za koláč takový hnědý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a určitě zkusím i tento recept, myslím, že bude vláčnější a nadýchanější než ten, co peču já.

      Vymazat
    2. u nás se naštěstí nikdo nedivil, spíše si ani nevšimli :-)) je opravdu jemný, vláčný a hlavně rychlý. D.

      Vymazat
  12. Tak ten vypadá hodně luxusně. Nějak ses rozpekla :-). Díky za odkaz na recept, Kája.

    OdpovědětVymazat