pondělí 26. června 2017

... špekáčky ...

asi vytvořím rubriku/ štítek "neodolala jsem" a velmi brzy ji zaplním :-). Řeč bude o jídle, kterému neumím odolat. Už dlouho jsem měla chuť na špekáček udělaný na ohni. Jenomže příležitost udělat si takto špekáček je v nedohlednu, tak jsem to vyřešila po panelákovsku ...


... špekáčky jsem napíchla na špejli a šoupla do trouby. Oheň je sice oheň, ale když to jinak nejde ...


... kdyby se ta vůně dala vydržet, nechala bych je tam déle, aby se více otevřely ;-) ...

... krásný den ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Pobavila jsem se Danko. Vymyslela si to báječně, protože v tomto případě jde o vůni a ten pocit, to jsi myslím splnila bezvadně.
    Prima den měj.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně o to mi šlo, o chuť a vůni. Děkuji, měj se krásně D.

      Vymazat
  2. Naprosto Ti věřím, že ta chuť na opečený špekáček je neodolatelná. Já mám kliku, že když čas od času mne to přepadne, tak máme malé ohniště, kde si ten buřtíček opeču. Je krásně očouzený, nezdravý, rakovinotvorný, ale táááááááááááák dobrý. Prostě je to ňamka. Ono se teď s tou zdravou stravou nadělá. Já když vzpomenu jak jsme jako děti milovaly doslova černé brambory z popela po ohníčku. To byla taky pochoutka!
    Vyřešila jsi to OK !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani :-) na brambory pečené v ohni si taky vzpomínám, byla to fakt mňamka. Špekáček dělaný nad ohněm prostě nemá chybu :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Teda Danko, ty si umíš poradit!!! Ivana :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám jednou za čast na buřtíka chuť :-). Já si ji naštěstí můžu zrealizovat na chalupě a udělat si takového toho očouzeného, ale panelákové řešení je taky řešení :-).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba na ten očouzený letos zvládnu :-) Krásný den D.

      Vymazat
  5. Tak tohle je asi jediná věc z grilu (ohně), kterou nemusím a pokud ano, tak mi stačí jeden propečený rožeček :) Dala bych si ale takový opečený rohlík na ohni ;-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak opečený rohlík na ohni neznám - chleba jo :-))) D.

      Vymazat
  6. Taky miluju špekáčky :) A takové to první grilování se bez nich nemůže obejít, i kdyby byla hromada masa. Prostě taky neodolám a proto jsme v týdnu měli též :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na další várku, i z té trouby se to dalo :-) D.

      Vymazat