neděle 27. listopadu 2016

... pět set, giveaway a papidu ...

dnes mám důvod k oslavě a nejen proto, že začíná advent. Můj dnešní příspěvek má číslo 500 a proto bych ráda vyhlásila giveaway o diář, pořízený na Meat Designu u PAPIDU. Kdo ještě nezná odkaz tady ...


... diář je vhodný i pro ty, kteří už nějaký máte, protože se dá protažením gumičky přes dírku zavěsit a používat jako kalendář. Složený má formát A5, rozložený A4. Na jedné straně je přehled celého měsíce a na straně druhé místo pro poznámky nebo obrázky ...



... nechybí ani pár volných stránek ...


... nebo tenký poznámkový blok na odtržení ...


... podmínky účasti žádné nemám, stačí kontakt na vás. Berte to prosím jako poděkování za vaši přízeň, návštěvy a komentáře, které jsou pro mě velkou motivací v psaní tohoto blogu, nebo jako malou vánoční pozornost ...

... psát můžete do příští soboty, tj. 3.12.2016, výherce zveřejním potom v pondělí ...

... všem přeji krásný a poklidný advent ...

Danka

19 komentářů:

  1. Danko, moc gratuluji k velké návštěvnosti :-) a přeji hodně dalších příšpěvků a ještě více čtenářú.
    Krásný adventní čas....Eva
    e.srbova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Teda...500 to už je dost :-) Jen pokračuj, už jsem si zvykla a k pravidelným rituálům mého zmateného, nepravidelného života patří koukání na Tvůj blog. Jana. jakolina64@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji ti Danko a obdivuji tvé nasazení na každodenní blogování :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k 500stovce..Jen tak dál..ilona.precechtelova@seznam.cz Ať se dařííí...Ilča

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k takovému číslu,ráda se na váš blog vracím,jen tak dál. olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k pětistému článku. Patřím k těm, kdo každý den nakouknou, co je nového (a obdivuji, že zvládáš přidat každý den aspoň krátký článek doplněný fotkou). A ráda vyzkouším, jestli si na mne usměje štěstí
    s.voskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Dani, muj nazor na Papidu uz znas:-), takze dekuji za moznost a hlavne gratuluji k jubileu. Jen tak dal!!!:-). M. info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  8. moc gratuluju k půltisícovce. Super!
    naty@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Velice zajímavý diář, pokusím štěstí, třeba se usměje.
    sara@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Diář by se mi hodil, moc by mě potěšil, kdybych vyhrála.
    Hezký blog.
    kata@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Danko, nesoutěžím, ale obdivuji častost tvých příspěvků :) Diář je parádní, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Danko, gratuluji. 2olivesblog(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. gratuluji k nádhernému číslu! Přeji krásný advent a držím všem palce :)
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi lákavé, hezké číslo. Ať se daří, já zkusím štěstí. Jana
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. To už jsem tě četla 500x :-) wow, ani se mi to tak dlouho nezdá, čtu tě ráda,
    Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Do dalších 5tiset přeji hodně inspirace a pohody. Děkuji za možnost zúčastnit se, klidný advent, Radka (rasimda@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě stíhám?
    Gratulace!
    hjvks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat