středa 20. dubna 2016

... příběh z tržiště ...

... do školky jezdíváme autobusem. Zastávka stojí přímo na tržišti, které je na tomto místě snad odjakživa. Pamatuji si, jak jsme tam jezdívali s babičkou a dědečkem, když jsem u nich byla "na službě". Bylo to v době, kdy tam určitě ovoce a zelenina byly ze zahrádek, ne z nějakého velkoskladu jak je tomu dnes. Teď se tam občas pořádají farmářské trhy a odtud mám i tento malý zážitek. Abych si zkrátila čekání na autobus, tržištěm jsem se prošla. Konečně tam nebyly žádné nevkusné textilie, ale předpěstované květiny, bylinky, něco málo z keramiky a dřeva, to co má na tržišti být ...


... jeden prodejce dřevěných doplňků, většinou do kuchyně mě oslovil, jestli znám tuto obracečku. Nebyl vlezlý. Sedl mi jako člověk. Byl příjemný a usměvavý a já jsem tu obracečku koupila ani nevím jak :-)) ...


... hned jsem ji otestovala. Nevím, jestli chyba byla v rukách, nebo v málo rozpálené pánvi, ale vůbec mi to nevadí, tohle setkání bylo prostě fajn ...


2 komentáře:

  1. Je to o lidech, take nemam rada vtirave prodejce..
    A hlavne ze chutnalo a udelalo radost:-). M.

    OdpovědětVymazat