středa 12. srpna 2015

... středa 12.8. - Spittal an der Drau ...

... včera jsme jeli okolo parku a všimla jsem si, že jsou venku stánky, tak bylo jasné, kam dneska pojedeme. Trhy to jsou maličké a klidné a nemají tam rádi, když se fotí, co prodávají (proto jsou fotky jenom z dálky) ...






... zašla jsem i do obchůdku s krásnými zbytečnostmi, Rosťa šel se mnou (asi měl strach ať moc neutrácím ;-) ) ...



... vtipné cedulky ( V této kuchyni můžete jíst z podlahy (vždy se tam něco najde)) ... ( Když chceš snídani do postele, spi v kuchyni ) ...


... tácek, který jsem si koupila ...


... Hermann a Hajda zašli s Bertíkem do muzea s modelovou železnicí ...









... prázdné nákupní centrum, ve kterém je výstava s železnicí. Dá se tam krásně jezdit na schodech - i 3x dokola :-) ...


... Karolínka a Uli zůstali v parku na dětském hřišti ...


... a protože koupaliště, které bylo v plánu jsme nestihli, šli jsme se osvěžit na "naše" koupaliště u Millstätter See. S Hermannem jsme potřebovali na wifi, u vody nefungovala, tak jsme si dali kafíčko a studenou čokoládu. Chtěla jsem ledové kafe, ale ne ze studené kávy, ale z teplé se zmrzlinou a šlehačkou, dostala jsem všechny "ingredience" zvlášť :-) tak malinké kafíčko, jsem snad ještě nikdy neměla ...


... pohled na skokanský můstek z druhé strany, tam jsme seděli ...



Žádné komentáře:

Okomentovat