sobota 26. prosince 2020

... náš letošní ...

už poněkolikáté máme živý stromeček, zase z Ikea a zase to byl "rychlokup". Tentokrát ještě rychlejší než ty předešlé ...

... ani jsem neprocházela celý prostor, byl vystavený hned u vstupu a byla to láska na první pohled. Bertík souhlasil, zaplatili jsme a jelo se domů. Byl s námi i Adam a Míša, ale těm to bylo fuk, ti už svůj měli doma i nastrojený :-)) ...

... první myšlenka, když jsem stromeček uviděla byla: "ten bude zavazet!" A taky jo! Moc kolem něj nejde projít. Ale jsem nadšená jak je krásný, hustý a voní. Jenom! Konečně jsem sehnala hvězdu na špici stromečku podle mých představ. Když jsme ji na stromeček dali, byla tak vysoko, že jsme museli hodně zaklánět hlavu, aby jsme ji viděli - tzn., že vidět nebyla. Měla jsem z toho záchvaty smíchu. Nechali jsme to tam na "uvidíme jak si to sedne" a po dvou dnech jsme tu středovou větev ušmikli a hvězdu dali níže ... 

... nastrojení se ochotně ujal Bertík. Úkol zněl jasně: "nahoru, na ty malé větvičky nedávej ty velké těžké baňky". Poslechl a vypadalo to takto: ...

... shluk všeho co mu přišlo pod ruku. Ale ta radost a nadšení to bylo tááák kouzelné (večer jsem nenápadně ozdoby přesunula ;-)) Hlavně to byla veliká pomoc nejen v tom, že ozdoby vytáhl z krabic a navěsil. Je fakt, že baňky pořádně přidrátkoval, aby nespadly - nešly vůbec sundat :-)) ...

... dneska možná budeme mít válecí den u pohádek. Ale taky možná pojedeme jeden vánoční dárek vyzkoušet, záleží na počasí ...

... všem přeji krásný vánoční čas ... 

Danka

14 komentářů:

  1. Danko, vybrali jste pěkný. My měli stromeček jako každý rok malinký, aby se nám vešel mezi skříňku a dveře na balkon (které potřebuju otvírat, protože tam máme krabice cukroví), ale koupili jsme ho taky na první podívání - a fakt nám do toho rohu pásnul úplně přesně :).
    Hezký zbytek volných dnů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky potřebuji na balkón pro cukroví. Teď ho vlastně využívám jako lednici pořád. První podívání je nejlepší, zatím se mi hodně osvědčilo. Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat
  2. Tak my nakupovali stromek v Ikee úplně stejně a jsme spokojeni.
    Máte to tam krásné))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)) Za ty roky co kupuji v Ikea si nemůžu stěžovat. D.

      Vymazat
  3. Taky mám letos ze stromečku radost. Také jsme moc dlouho nevybírali, padl mi do oka a bylo to.
    Pěknou už povánoční neděli, Danko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Danka,
    stromček máte nádherný. Ten náš vyberal manžel a musel byť najväčší, máme naň veeeľa miesta :-)
    Prajem pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že větší by u nás už být nemohl :))) Krásné dny Aďko, D.

      Vymazat
  5. Krásný stromeček a atmosféra. Krásný Nový Rok.

    OdpovědětVymazat
  6. Máte ho krásný, já bych umělý stromeček nechtěla ani za nic, to raději alespoň větvičku, ale čerstvého. Já už se na Vánoce moc těším, hlavně kvůli dětem, jak budou mít radost a papíry budou lítat vzduchem :-) letos to máme i s profi rodinným focením, náš svatební fotograf vždy před Vánoci dělá takové minifocení a fotky vyjdou vždy na jedničku.

    OdpovědětVymazat
  7. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat