úterý 20. října 2020

... na vagony ...

 jedno zářijové upršené odpoledne jsme se zajeli s Adamem a Míšou podívat do Vagonářského muzea ve Studénce ... 

... moc se nám nechtělo historii výroby vagonů číst, muzeum jsme jenom prošli, ale myslím, že pro zapálené železničáře, kteří se chtějí něco o tomto tématu dozvědět bude muzeum dobrý typ ...









... kluky nejvíce zaujala modelová železnice ...


... po prohlédnutí muzea jsme zajeli do nedalekého městečka Příbor na Kafíčko v Podloubí. Fotky uvnitř moc nevyšly. Neměla jsem foťák, byla tma, umělé světlo. Kafíčko, zákusky i obsluha bylo v naprostém pořádku, tak jak to má být ... 

... všem přeji moc krásné dny. Já bych si tááák přála, aby svět byl už zase v pořádku. Jít do školy, do práce, s holkami na kafíčko, na výlety kam a s kým se nám zachce, prostě normálně a obyčejně žít ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Na normální svět si ještě asi počkáme; ale i já ho neustále vyhlížím Ach jo.
    Muzeum pěkné ; to by se určitě líbilo naší Loli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muzeum je hezké, to zase jo a všechny moje děti vypadaly spokojeně a já potom na kafíčku taky :-))) a normální svět vidím v nedohlednu, nedovedu si představit, že tohle jednou bude za námi ... D.

      Vymazat
  2. Modely vagónů a vláčků vůbec by se líbily i mně :).
    Stejně jako Eva se bojím, že na normální svět si ještě počkáme. Asi se budeme muset naučit žít v tom, který teď máme. já jsem z něj zatím unavená...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, unavená ani nevím pořádně z čeho a konec je v nedohlednu ... ještěže můžeme aspoň čerpat z těch výletů. D.

      Vymazat
  3. Vůbec není na škodu projít si takovou výstavu. Je k vidění spousta zajímavého . Nevím, nevím, ale normální svět asi na programu nejbližších dní není.
    Klidné dny, Danko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není Hani, vím... na škodu to vůbec nebylo, to ne, hlavně jsme byli spolu. Hezké dny D.

      Vymazat
  4. Číst o historii by mě asi také moc nebavilo, ale prohlídka musela být podle fotek moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čtení tam je toho opravdu moc, mě to projití stačilo a ostatním asi taky ;-)

      Vymazat