sobota 30. května 2020

... kočárkujeme ...

další krásné odpoledne tohoto týdne jsme měli ve čtvrtek. Byli jsme na procházce s Lukáškem ...


... Bertík měl trochu problém. Je nerozlučná dvojka s koloběžkou a jet na ní a tlačit kočárek dohromady nejde. Sice to zkoušel, ale sám usoudil, že takhle ne ...


... takže jsme chvílemi měly koloběžku my dvě s Niki a on důležitě vezl ...


... Lukášek v kočárku hezky spinkal. Uháčkovaná deka kousek kouká ven. Více jsem nevyfotila, protože silně foukal dost studený vítr a já jsem nechtěla, aby ho ofouklo. Přece jenom je to ještě novorozenec. Příště to snad už vyjde ...


... doma chtěl Bertík Lukáška na ruky. Na chvíli. Ale stejně koukal na telku, protože tam byl Lego příběh 2 a pak se mě ptal, proč se na té fotce nesměje, že to by bylo lepší ...


... a když už jsem u těch hezkých odpolední tohoto týdne, tak hezké bylo i včera v pátek. Sice jsem sháněla jahody a nakonec objednala na "rohliku.cz", ale taky jsem stihla kosmetiku a kafíčko u našich ...

... všem přeji hezký víkend ...

Danka


12 komentářů:

  1. Danko, s tím miminkem v ruce je vidět, ajk už je Bertík velký. Ten čas hrozně letí. A ty tedy s kočárkem rozhodně nevypadáš jako babička, ale jako když to mimčo v něm je tvoje :)
    Další hezká odpoledne přeju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Stáňo. Ano, Bertík už je velký a řekla bych, že už nastoupila puberta :-( Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Marcela Nordic Passion30. května 2020 v 16:05

    To je strejda!!!! Užívejte. M.

    OdpovědětVymazat
  3. .....a sluší vám to všem))))
    Hezké dny s malým!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dani, moc vám to všem sluší a kluci jsou úžasní.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, to jsou krásní kluci. Já jsem od včera babička a moooc se těším na kočárkování :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší vám to všem !
    Hezké dny, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat