pondělí 6. dubna 2020

... chléb ...

můj úplně první upečený chléb jinak než v domácí pekárně ...


... k jeho upečení jsem se odhodlávala hodně hodně dlouho a zkusila jsem to, protože je teď více času než obvykle ...



... a musím říct, že se nad moje očekávání povedl. Recept i s postupem zde. Dělala jsem z poloviční dávky, kdyby nebyl náhodou k jídlu. Příště můžu celou dávku, jen více přisolit ...


... všem přeji krásné jarní dny. Dnes bylo opravdu nádherně. Tyto teploty mi vyhovují ...

Danka

8 komentářů:

  1. Co se my v té karanténě všechno nenaučíme,viď? Já se taky o víkendu pustila do chleba bez droždí(příspěvek nachystán).
    Ten tvůj vypadá moc dobře.
    Přeji krásné jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo? To ano. Odkládala jsem to několik let :-)))) Na chleba bez droždí jsem zvědavá. Chléb byl výborný. Hezké dny Evi, D.

      Vymazat
  2. Danko, vypadá skvěle, vůbec ne jako první pokus :). Já se taky chystala, že budu mít teď víc času na experimenty v kuchyni a nějak mi to s tou prací nevychází :-/. Dneska jsem sedla v osm k PC a vstala jsem ve dvě, kdy už jsem měla takový hlad, že místo nějakých kulinářských receptů jsem si umíchala tři vajíčka :). Ale v neděli jsem upekla tvarožník. Nicméně v plánu bylo právě vyzkoušet nějaké houstičky a znovu i chleba. Dokonce mám droždí (nevím jak u vás, ale u nás je to úzký profil), ale čas mi chybí...
    Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně první a s velkými obavami. Kdybych měla pracovat doma jako ty Stáni, tak dopadnu úplně stejně s míchanými vajíčky. Droždí je nedostatkové zboží i u nás. Tady bylo v receptu sušené a to jsem už doma měla. A taky jsem s ním pracovala poprvé. Hezké dny D.

      Vymazat
  3. Krása, Dani, kváskový chleba je můj sen. Měj se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomudle se říká kváskový? Já myslela, že to je ten s živým kváskem, ne se sušeným :-D Děkuji Marci, hezké dny D.

      Vymazat