pátek 27. prosince 2019

... ten náš ...

pár fotek z našeho Štědrého dne. Ježíšek přišel a všechny obdaroval ...



... zase jsme se sešli čtyři ...


... a hodně jsme se nasmáli. Bohužel si ale nepamatuju čemu, jenom vím, že bylo opravdu veselo ...


... a jak to tak bývá, ty máznuté fotky mívají i přidanou hodnotu ...


... a co jsme dostali? Bertík jak je vidět na horní fotografii Lego vláček, o kterém celý rok mluvil jak ho potřebuje a opět si byl jistý, že ho dostane, za což nejsem moc ráda. Pak dalekohled s příběhem, který mu jednou snad budu vyprávět ...


... dalekohled jsem zahlédla v jednom obchodě v Rakousku. Nemohla jsem ho hned koupit a když už to šlo, byl vyprodaný. I ve druhém. Dlouho jsem to rozdýchávala. Pak jsme jeli na výlet do Salzburgu, tam byl jeden poslední, spadlý ve výloze a ten jsem koupila. Radost jsem měla převelikou. Pár nových knížek, se kterými i spí ...


... a lego popelářské auto ...


... já drobnůstky na okrasu, kalendář, mýdlo, šperkovnici a svíčku ...



... a tatínek delikatesy. Loňský dárek sůl s parmezánem měl veliký úspěch, tak letos Ježíšek přidal olivový olej s chili, vinný ocet s citronem ...


... a sadu nožů na sýry ...


... ještě jsem dostala jeden mega dárek, o kterém napíšu samostatně ...

D.

4 komentáře:

  1. ÓÓÓ..byli jste moc hodní:-)))
    Krásné dárečky jste dostali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÓÓÓ asi ano :-)) Některé byli překvapení i pro mě ;-) Hezký den Evi, D.

      Vymazat
  2. Krásné dárečky. A Bertík hrozně vyrostl, mi připadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrostl, natahuje se jak triko za korunu :-)) Hezký den Stáňo, D.

      Vymazat