sobota 28. prosince 2019

... adventní kalendáře ...

ani letos nám adventní kalendáře nechyběly. Bertík měl dva. Obsah toho prvního si vybral sám - kuličky od Kinder čokolád a mini Manner oplatky ...



... druhý, neplánovaný dostal v XXXLutzu v Rakousku. Asi jako stálý zákazník. Naštěstí si je hezky rozdělil. Jeden ráno, druhý večer, případně ke svačině do školy. To když večer zapomněl ...


... zdravé dobroty jsem už tak nějak vzdala. Je ale fakt, že díky omezenému výběru Bertík nejí kde co. Občas něco nového vyzkouší a tak si myslím, že ty mé zákazy nic ze sladkostí kupovat a hlavně nejíst, nějaký smysl měly. Rodina si už zvykla a respektuje to. Vždy se ale najdou nějací známí, kteří o mém zákazu neví 😀 a tak se u nás kupí věci, které nikdo nejí a já nevím co s nimi ...

... krásný den ...

Danka

4 komentáře:

  1. Danko; ten krabičkový advenťak je nádherný.
    A s jídlem u Lolči to máme zrovna tak )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Koupený před lety v Tchibo a chtěla jsem ho poslat do světa, ale pak jsem objevila obrázky na Papero Amo, (tam mají i ty krabičky) a byl zachráněn.

      Vymazat
  2. Danko, taky se mi krabičkový kalendář moc líbí. Adventní kalendáře jsou něco výjimečného, takže myslím, že by tam mělo být to, co fakt potěší (na experimenty se zdravými dobrotami je myslí dost času jindy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všeho s mírou, že? Ale jsem ráda, že to omezování nese ovoce. Krásné dny Stáňo, D.

      Vymazat