neděle 12. května 2019

... u turbo zatáčky ...

z města Klagenfurt jsme se přesunuli na pro mě méně zajímavé místo. Pro Marka to ale bylo místo nejzajímavější, kvůli kterého tam v podstatě jel/ jeli. Sepíšu to velmi laicky, protože jsem tomu moc nevěnovala pozornost. Atmosféru to ale mělo skvělou. Místo je na parkovišti u jezera Faaker See, a u něj je ona TURBOZATÁČKA. Každoroční srazy se konají až za měsíc, ale tam to stejně žije pořád, parkoviště se plnilo stále. Všechny auta řádně vytuněná a naleštěná ...


... Marek své auto taky umyl, na "TÉ" správné benzínce (fotky doplním později, zapomněla jsem si právě o tyhle říct), mám pouze fotku Bertíka ↑↑↑, jak sleduje Porsche v myčce ...
... doplněno ...




... já s Bertíkem jsme si udělali procházku po kempu, kde nás paní recepční pustila jenom na 5 minut. Ono k tomuto jezeru se dostat jinak než jako host z některých hotelů nebo kempů vůbec nejde. Už jsme to jednou zkoušeli a nepodařilo se nám to ...


... kemp je krásně připravený na sezónu, pár jedinců už tam i bylo ...






... po opravdu krátkém nakouknutí do kempu jsme se vrátili přes dětské hřiště na parkoviště ...


...auta opravdu na focení leští všichni ↓↓↓ 😃 ...


... ale chápu je. Ono je to v principu stejné, jako když fotím třeba kafíčko. Taky nechci mít zamazaný hrnek 😂...


... ještě nás čeká jeden příspěvek z Alp ...

... všem přeji krásnou neděli ...

Danka

6 komentářů:

  1. Dani, o Wörtersee jsem hodně slyšela, ale ještě jsem tam nebyla. Vypadá to moc hezky! H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je hodně známé a veliké, více se ale pohybujeme u jiných jezer, těch je v Kärnten hodně ;-) Měj se D.

      Vymazat
  2. Super prostredie, len tie autá by asi neboli pre mňa :-)
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Auta taky pro mě moc nebyly :-)) Hezký den Aďko, D.

      Vymazat