neděle 17. března 2019

... na růžové vlně ...

zase ke mě vrátila má nejoblíbenější barva a to růžová. I když teď v hodně jarním odstínu. Na gerberách v květináči ...




... a na novém jarně - letním svetříku. I když ten je podle názvu příze "korálový". Svetr je důvod, proč teď moc nepíšu. Každou volnou chvilku pletu. A jak jsem celou zimu pletla čepice, šály a zase čepice, tak teď to jsou svetry ...



... dnes jsem ho sešila, dodělala lem kolem krku a už mám nahozený na další ;-) ...


... jo a taky jsem dnes mlsala. Vloni jsem zjistila, že Pavlova s malinami je stejně skvělá jako ta s jahodami ...



... mějte se moc krásně ...

Danka

14 komentářů:

  1. Danka,
    Pavlova vyzerá skvele, ja som ju robila minulý týždeň.
    Ale svetrík je topka a má nádhernú farbu, či už ružovú alebo korslovú, obe sú krásne.
    Teším sa na ďalší.
    Prajem ešte pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, Pavlova je skvělá, občas, proč ne, že? TGaky se těším na další svetr, ale tento týden jsem toho moc nestihla :-( Hezký víkend, D.

      Vymazat
  2. Dani, působí to na mě, ze se mas báječně, dobre jidlo, tvuj oblíbeny konicek i barva kytky:). Jen tak dál. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, docela to jde :-)) a v životě je nějak "lehčeji" než bývalo - 3x klepu ať to nezakřiknu. Hezký víkend, D.

      Vymazat
  3. Krásné gerbery i svetřík. Já na růžovou moc nejsem, ale ten korálový odstín se mi líbí. A Pavlova s malinami - ta určitě neměla chybu, hned bych si dala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlovu s malinami určitě vyzkoušej, opravdu nevím, jestli je lepší s jahodami nebo malinami ;-) Tahle korálová je více dorůžova, vybírala jsem z netu a to je problém to utrefit. Krásný víkend Stáňo, D.

      Vymazat
  4. Krásně jsi nás naladila do růžova. Vše je OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jarní vohoz ;-) je super. A dortík vypadá přímo božsky:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Svetřík má úžasnou barvu. Jaro je tu. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat