pátek 2. listopadu 2018

... semafor ...

v pátek před podzimními prázdninami přišel Bertík ze školy s tím, že mají mít ve středu nějakou masku, že bude Halloween. Ještěže je Pinterest, protože bez něj, by asi žádná maska nebyla, natož maska semafor ...


... lepší pózování jsem z něj nedostala ...





... a zezadu.


... až po ušití jsem se dočetla, že by maska na Halloween měla být strašidelná. Jsem ráda, že jsem to nevěděla, protože pavouka a podobnou havěť bych asi neuměla ušít. Takhle je Bertík spokojený a já vlastně taky, protože máme zase na chvíli s maskami vystaráno - to jsem si myslela. Prý to chce něco na hlavu, že měli všichni něco na hlavě ...

... mějte krásný den ...

Danka 

8 komentářů:

  1. Určitě něco vymyslíš! Maska jako semafor vypadá moc dobře.
    Klidný den, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, uvidíme co na tu hlavu do února nebo kdy to bude potřeba vymyslíme ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Tak semafor jako masku jsem jeste nevidela, skvely napad!!! A ty minule dynicky taky moc pekne:-). Hezky vikend, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Pinterestu nějaké semafory jsou, většinou z papíru, ale tohle mi přišlo praktičtější ;-) Děkuji Marci, hezké dny D.

      Vymazat
  3. Semafor mi jako maska přijde dobrý a originální nápad. Na hlavu by možná stačila jen černá krabice - jako ukončení sloupu, na kterém semafor je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, něco takového by to chtělo. Snad to do příště doladíme :-)) D.

      Vymazat