středa 8. listopadu 2017

... accessories ...

... šla jsem se k Baťovi podívat na boty pro Bertíka. Prošla jsem kolem stojanů s bižuterií, kde měli i vánočně laděné doplňky. Myslím, že další komentář je zbytečný 😄...




... už dlouho jsme po něčem takovém toužila ;-) ...

... krásný den přeji ...

Danka

14 komentářů:

  1. Nejlepší nákupy jsou ty neplánované...Jenom my sami víme,po čem naše srdce stůně ;)),chápu,taky bych je tam nenechala...Tak ať sluší a dělají radost napořád.Měj se moc hezky.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Stojan byl plný takových tretek :-)) Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Teda, tak sperky jsem vanocne nikdy neladila, ani jsem netusila, ze to jde:-). U Bati me jednou regal s bizuterii take zaujal, nastetsi jsem odolala:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Bati jsem neodolala poprvé a co je Bertík, moc bižu nekupuji. Mají tam i náušnice ve tvaru stromečku, nebo věnce - nic kýčovitého, ale vločky mi přišly nejvíc decentní :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  3. No,nekup to :-) když je to takové hezké!
    Měj se prima!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Je dobře, že sis udělala radost, Danko. :-) Tyhle vánoční doplňky jsou rozkošné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jak se na mě budou ostatní tvářit :-)) Hezký den Luci, D.

      Vymazat
  5. Dani, moc hezké. Udělala sis radost a tak to má být. Hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybych doma neměla spoustu řetízků, tak bych si tyhle vánoční snad koupila, protože se mi líbí. Ale rozum velí nekupovat - neunosím ani to, co už mám (třeba náušnice nosím pořád stejné, protože jsem líná je měnit). Hezky si nakoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náušnice momentálně taky nosím pořád stejné, jen je každý den sundávám. Za ty roky už mám grif :-) Krásný den Stáni, D.

      Vymazat
  7. Musím říct, že jsem nikdy nic takto vánočního neměla. Ale vypadá to moc hezky, je to jemňoučké, tak ať se hezky nosí, Dani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdysi malinké kovové mašličky - náušnice. Děkuji Šárko, D.

      Vymazat