pondělí 1. srpna 2016

... bez zrcadla ...

dva měsíce jsme vybírali fotoaparát. Měla jsem ho dostat k narozeninám, ale nechtěli jsme to uspěchat, přece jenom je to záležitost na několik let a ne zrovna levná. Zcela laicky jsem popsala, co od něj vyžaduji. Chtěla jsem aby se mi vešel do kabelky, měl hledáček, zabudovanou wifi a uměl rozmazané pozadí na fotkách, které si sama nastavím. Zbytek jsem nechala na odbornících jak z rodiny, tak z obchodu. Všechny tyhle věci umí a prý ještě mnohem víc. Spousta lidí mi doporučila zrcadlovku, ale ta je na mě veliká. Pokukovala jsem po Olympusu PEN. Ten ale nemá hledáček, který k němu jde sice přidělat, ale tahle varianta se mi moc nezamlouvala ...


... po opravdu dlouhých úvahách jsme vybrali Olympus z řady O-MD, o kterém jsem si na oficiálních stránkách Olympusu mimo jiné přečetla, že překonávají i běžné digitální zrcadlovky. Tak uvidíme :-) ...



... zatím se seznamuju. O funkcích, které má nemám ani ponětí. Jak se co nastavuje taky ne. Co se mi moc líbí je jeho vzhled. Mohla jsem vybírat mezi úplně černým a tímto. Docela se těším, až to všechno začnu používat. Jestli to teda zvládnu :-). Valí se na mě všechny ty fotografické pojmy, o kterých jenom vím, že existují ...

... doporučíte mi prosím někdo nějaký odkaz, na kterém je vše dobře vysvětleno? Moc moc děkuji ...

4 komentáře:

  1. Tak parada, budu se tesit na fotky:-), preju, at jsi spokojena. Nejake instruktazni video by to chtelo mozna - zkus zadat do vyhledavace;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na netu je toho dost, jen si vybrat to správné a vyhovující ;-) D.

      Vymazat
  2. Něco málo jsem psala tu: http://decorblanc.blogspot.cz/2015/10/digitalni-zrcadlovka-nauc-se-fotit-na.html

    Snad trochu pomůže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Martinko moc děkuji, určitě kouknu. Jsem z těch pojmů a nastavení úplně vedle :-) D.

      Vymazat